Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Várólista csökkentés 2018-ban is!

2017. december 13. - Regős Király Annamária

Idén immár harmadik alkalommal vágok neki Lobo által szervezett nagy várólista csökkentésnek. Eddig döntetlenre álok. A 2016-os évet sikeresen teljesítettem még 2017-ben csúfos kudarcot vallottam.Mindössze egy könyvet sikerült elolvasnom a listáról.  Természetesen ez nem szegheti kedvem. Olyan könyveket próbáltam összeválogatni, melyek a legvágyottabbak voltak és főleg ajándékba kaptam őket. Ennek ellenére hosszú ideje a polcomon pihennek. A könyvespolcon külön kis sarkot készítettem nekik így mindig szem előtt lesznek és nem állhat fenn annak az esélye, hogy elcsábulnék és mást olvasnék.

c4e4c1e28617657ec2f96f337babde12.jpg

 

Íme az én piszkos tizenkettőm:

  1. Karen Marie Moning: A Felföld ködén túl

  2. Jamie McGuire: Az őrző

  3. Jamie McGuire: A jóslat

  4. Tom Perrotta: A hátrahagyottak

  5. Alexandra Bracken: Sötét elmék

  6. Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje

  7. Chris Beckett: Sötét Éden

  8. Gayle Forman: Itt voltam

  9. Ben H. Winters: Gyilkosság világvége előtt

  10. Sandra Regnier: Az elfek öröksége

  11. Kádár Annamária: Mesepszichológia

  12. Simon Tamás: Vérmacska

 

Legfiatalabb polclakóm A Felföld ködén túl. Vele kezdem az Újévet! Tettem egy másik fogadalmat is magamnak. Minden elolvasott vcs könyv után elolvashatok két nem listás könyvet. Így talán csökkentem az itthon halmokban álló könyvtári és kölcsön könyvek számát is. Ez olyan két legyet egy csapásra:D

 

Drukkoljatok! :)

süti beállítások módosítása