Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Viszlát szeptember

2017. szeptember 30. - Regős Király Annamária

blog.jpg

Egy igen hosszú nyár után végre itt az ősz. Ez a kedvenc évszakom! Nekem mindig a megújulást, az új lehetőségeket hozza. Imádok a lehullott faleveleken sétálni, bár az is igaz, hogy ilyenkor kezdődik a bekuckósodás. Szeretek délutánonként egy jó tea mellett olvasgatni vagy végre egy filmet végig nézni. Valamiért nekem erre nyáron soha nincs időm.

img_20170923_121330.jpg

A szeptember ennek ellenére mégsem kezdődött túl jó. Bőven kijutott a betegségből. Gyerkőc szinten egész hónapban betegeskedett, fránya asztma.

A kezdeti nehézségek után azért szépen sorban jöttek a jó dolgok is. Szülinapoztunk, jártunk a Tropicáriumban. Nagyon élveztük. B. annyira szerette, hogy kétszer mentünk körbe és az akváriumok mellől alig lehetett elcsalni.

Nem sikerült túl sok könyvet olvasnom, de mégis úgy érzem nagyon jó hónapot zártam mert az összes könyv tetszett. Nem voltak nagy csalódások.

A hónapba még egy film is belefért. Megnéztük az új Az-t. Nekem hatalmas csalódás volt. Én nem féltem rajta és rengeteget nevettem. A régi nekem sokkal jobban tetszett.

Hihetetlen, hogy elröppent ez a hónap. Néha olyan jó lenne kicsit benyomni a stop gombot és hátradőlni.

Nektek milyen volt az ősz első hónapja?

 

süti beállítások módosítása