Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Írány a bölcsi - Első hét

2017. október 08. - Regős Király Annamária

Már januárban eldőlt, hogy az ősszel megkezdjük a bölcsődét. Ennek ellenére nem indult zökkenő mentesen az első hetünk.

suni.JPGNyáron még úgy volt, hogy a katica csoportba kerülünk. Aminek én nagyon örültem, mert a legtöbb játszótársa is abba a csoportba került. Az első napon közölték velünk, hogy átkerültünk a süni csoportba. Én egy kicsit bepánikoltam, hogy gyerkőc hogyan fog reagálni, de nagyon jól viselte. Azért azt hozzá teszem, hogy amikor az udvaron játszanak folyton átmegy a "majdnem csoportjába" játszani a többi gyerkőccel. Ezt nem szabad és a gondozó néni még harcol vele ezért.

Az első két nap teljesen eseménytelenül telt. Az udvaron játszott egy kicsit. Maximum egy egy órát töltöttünk a bölcsibe. Még nem mehettem ki, végig vele voltam. Azért az első napra jutott egy kis sírás, mert Ő is ugyanazzal az autóval szerettet volna játszani, mint egy másik kisfiú. Milyen jó, hogy sok labda és motor van az udvaron így könnyen el tudtam bolondítani.

csiga.jpgA harmadik nap már egy kicsit én is kimehettem. Még mindig az udvaron játszott egy órát. Nem sírt, nem keresett. Szerintem én itt könnyebbültem meg és végre először azt éreztem minden rendben lesz. Választottunk jelet is: Csiga. Szerettem volna valami jobban hozzá illő dolgot pl: autó,robot,focilabda...de sajnos már csak a csiga,gomba,szívecske és lufi volt opció. Így maradt a csigusz.

A negyedik és ötödik nap volt a legizgibb. Már elég sok időt kint töltöttem. Szinte az egész napot. B. ott is ebédelt. Szerintem nagyon klassz kajákat főznek nekik. Csütörtökön az egyik kedvence volt: tökfőzelék. Az egészet belapátolta. Pénteken pedig valami ragulevest és tejberizst kaptak, amiből még repetát is kért. Ez azért volt teljesen hihetetlen, mert itthon soha meg nem eszi. Itthon megkóstolni sem hajlandó.

Két negatív dolog is történt azért a héten:

  1. B. kijött a csoportszobából és a gondozónénik észre sem vették. Én vittem vissza a folyosóról.
  2. Péntekre már folyt az orra, lázas volt délutánra. Így a hétvégén a bacik kiűzéséről szólt. Szerencsére hétvégén teljesen rendbe jött. Hétfőn már mehet is újra bölcsibe.

Ezt a két kis malőrt leszámítva , teljesen pozitívan zártuk a hetet. A gondozó nénik nagyon kedvesek, segítőkészek.

Remélem a második beszoktatós hét is ilyen jól fog telni.

 

 

 

süti beállítások módosítása