Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Viszlát október - Helló november

2017. november 02. - Regős Király Annamária

nevtelen.png

Ez a hónap is nagyon gyorsan eltelt. Szinte minden időm a bölcsibe való beszoktatás töltötte ki. Nagyon jó indult aztán valami elromlott. Most jelenleg ott tartunk, hogy már be sem akar menni. Sokat voltunk betegek, de valahogy átvészeltük ezt is.

Történtek azért jó dolgok is. Több hónap kihagyás után végre eljutottam a könyvklubba is. Az októberi témánk a II. Világháború volt. Én Merle-től olvastam A két nap az élet. A könyv nem lett kedvenc, azóta is töröm a fejem rajta.Talán egyszer majd egy értékelésre is lesz energiám! Mivel szép időnk volt szinte egész hónapban sokat kirándultunk. Kicsit őszi hangulatúvá varázsoltam a lakást. Pár napot a nagyszülők  is nálunk töltöttek. Természetesen mi is faragtunk tököt. Igazából Férj faragta. Én gyerkőc kérésére denevéreket készítettem. De továbbra is tartom magam, a Halloween nem az én ünnepen.

Olvasás szempontjából nem zártam rossz hónapot. Tíz könyvet sikerült olvasnom. Na jó ebből mondjuk négy meseregény volt, de akkor is :) Az értékelésekkel borzasztóan el vagyok maradva, de már nem is próbálkozom utolérni magam. Reménytelen.

Csodás novembert kívánok mindenkinek!

süti beállítások módosítása