Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Piedone kedvence

2017. december 19. - Regős Király Annamária

Az érzés amikor reggel arra ébredsz, hogy ma Hagymás babot főznél.... Ti már voltatok így? Pedig nem is álmodtam vele:) Csak valahogy reggel ez volt az első gondolatom. Mivel még soha nem készítettem, első körben a neten böngésztem receptre vadászva, rájöttem nem létezik klasszikus hagymás bab recept. Mindenki a maga elképzelése szerint készíti el. Szeretem az ilyen ételeket.

img_20171219_112046.jpg                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Fotózni továbbra sem tudok, de olyan jól sikerült. Muszáj veletek is megosztanom:)

 

Az Én hagymás bab álmom:

Hozzávalók ( 4 személyre):

20dkg kolozsvári szalonna

3 fej vörös hagyma

2 gerezd fokhagyma

20 dkg csípős kolbász

2 konzerv vörös bab

1 konzerv csilis bab

só,bors, ízlés szerint

Elkészítés:

A szalonnát csíkokra vágom a hagymát felszeletelem. Én a fokhagymát is vékony szeletekre vágtam. A kolbász pedig vékony karikára vágtam.

A serpenyőben a szalonnát megpirítom, ráteszem a hagymát és a fokhagymát is. Amikor már kezd összesülni hozzáadom a kolbászt. Picit sütöm még így is. Hozzáadom a babot, sózom, borsozom és egy pici vizet adok hozzá. Én a konzerv levét leszűrtem. Nem adtam az ételhez. Én még kb 10 percig főztem.

Valóban serpenyőből, friss kenyérrel a legfinomabb.

Jó étvágyat!

 

 

 

süti beállítások módosítása