Egy bohókás anyuka gondolatai

Anya idő

Irány a bölcsi - Második hét

2017. október 16. - Regős Király Annamária

Nem mondom, hogy az első hét teljesen zökkenő mentesen ment volna, kicsit meg is fáztunk. Így kicsit csalódottabban vágtunk neki a második hétnek.

Ezen a héten én már csak a folyosóról figyeltem az eseményeket. Az első két napot minden malőr nélkül átvészeltük. A harmadik nap volt az, hogy mire visszamentem, hogy majd én megpróbálom elaltatni, Ő már békésen aludt. Gondozó néni azt mondta csak egy kicsit sírt. Nem is azért, hogy anya nincs ott, hanem Ő még szeretett volna autózni. Másfél órát aludt és csupa vigyor volt amikor felébredt. A hét további napja már nem ment ilyen simán. Van egy szabály: az alvás időt (12-től -15-ig) szigorúan az ágyban kell tölteni. Ha nem is alszik, felülhet, de a helyét nem hagyhatja el. Mivel gyerkőc nagyon maximum másfél órát alszik, így a többi időben ordít. Sajnos semmivel nem lehet megvigasztalni. Ő már olyankor szeretne menni autózni.

Egyenlőre semmi tippen nincs, hogyan vészelnénk át ezt az egy órát. Egyébként nem sír. Szereti a bölcsit. Napközben vidám. Nagyon finom kajákat kapnak. Naponta kétszer kapnak gyümölcsöt. Egy szavam sem lehet. Gyerkőc eddig csak két dolgot nem volt hajlandó még csak megkóstolni sem

  • sóska
  • karfiolfőzelék

Pedig egyébként itthon megeszi mindkettőt. Nem válogat, mindent belapátol egy perc alatt.

A két hét alatt sokat ügyesedet. Már nem rohangál amikor le kell nekik ülni az asztalhoz. Már itthon is inkább az asztalnál szeret ebédelni. Mindenkinek integet és puszit küld mikor elköszönünk. Szinte már soha nem megy át a másik udvarra. Jó érzi magát a csoporttársaival.

Ma van az első olyan nap, hogy reggel beadtam a bölcsibe és délután megyek érte. Nagyon izgulok. Remélem minden rendben lesz.

Szerdán megyek életem első szülői értekezletére. Nagyon kíváncsi:)

 

 

 

süti beállítások módosítása